mandag 15. mars 2010

Rundpinnemappe / Case for Circular needles

En av utfordringene på Lille Rosins kalender 2010 denne måneden var rundpinnemappe. Det har jeg lenge tenkt på å sy, så nå fikk jeg puffet som skulle til for å få gjort det. Det er sydd etter et mønster på Maritas Hobby og Hageblogg . Jeg tenkte på at det ville være fint å ha flere slike mapper og sortere rundpinnene etter lengder, så kanskje :)  det blir fler.  Det var det med alle planene da......
One of the challenges on the Lille Rosin's calendar 2010 this month was case for circular needles. I have for a long time wanted to sew one, so now I got the push I needed to get it done. It is made by a pattern from Maritas Hobby og Hage  Blog. I thought that it would be nice to have more such folders and sort the needles after the lengths, so maybe :) there will be  more. It was that about alll the plans......

Oversiden
Top

Undersiden
Bottom

2 kommentarer:

  1. Så flott den ble! Flink da. Håper mønsteret var greit å forstå.

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe kjekt å fin.Slik ei har jeg aldrig sett før.Riktig fin.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.