søndag 22. november 2009

JUKEKAKE / CHRISTMASCAKE/BREAD


Jeg bakte også Julekake. Denne er ekstra god med mye smør og jeg baker den bare til jul. Her finner du oppskriften.
I also baked a "Julekake" = Christmas cake/bread. This one is rich in butter and very good. In Norway Julekake is used all year round, but this one I only bake for Christmas. Here you can find the recipe.







Vi måtte jo ha en liten smak i går kveld, men resten deler jeg i passe stykker og legger i fryseren. Da kan jeg ta opp etterhvert slik at det alltid er fersk kake.
Of course we had to try it yesterday night, the rest of it I cut in  suitable pieces and put in the freezer. Then I can take out of the freezer what I need and always have fresh cake.

1 kommentar:

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.