torsdag 20. august 2009

Byttehandel bok og dukkeklær / Exchange book and doll clothes


Jeg nevnte i tidligere innlegg med dukkeklær en bok jeg hadde lyst til å kjøpe, men som var utsolgt fra forlaget. På håndarbeidsforumet Trådsnella la jeg inn en etterlysning om noen hadde en de ville selge. Og samme dag fikk jeg svar fra "Dagros" at hun hadde en hun hadde tenkt å bruke, men som bare ble liggende.  Så jeg kunne få den og isteden for å betale  kunne vi gjøre en byttehandel. Jeg kunne  sy noen dukkeklær for henne. Jeg ble kjempeglad, noen få dager senere fikk jeg boken i posten. Og her er dukkeklærne jeg sydde til henne, basardukken fikk være mannekeng! På Trådsnella ordner alt seg :) Der er så mange hjelpsomme og hyggelige mennesker.

I mentioned in the earlier post about doll clothes, that there was a book I wanted to buy, but it was out if stock from the publisher.  At the hobby forum Trådsnella I wrote in a post that I wanted to buy this book if someone had one they didn't use. The same day I got an answer from "Dagros" that she had one she had planned to use, but she never got it done. So I could get it and instead of paying we could do an exchange. I could make some doll clothes for her. I was so happy, a few days later I got the book in the mail. And here are the doll clothes I made for her, the bazar doll was mannequin! At Trådsnella everything gets straight. :) There are so many helpfull and nice people. 

7 kommentarer:

  1. Hei.Bra att du fikk tak i boka som du hadde så lyst på.Du er virkelig så flink til å sy dukkeklær.Du må nå ha tolmod for det må nå vell være pirk når det er så lite.Ha en riktig fin Torsdagskveld.Bodil

    SvarSlett
  2. WOW.Du lager utrolig mye flott dukketøy !! Også falt jeg veldig for symaskin trekket ditt. Det var virkelig flott :)

    Håper du har en flott helg !!

    SvarSlett
  3. For noen nydelige dukkeklær!

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig hilsen i bloggen min.
    Du verden for noen flotte dukkeklær! Jeg savner den tiden da jentene var små og jeg kunne overraske dem med å strikke eller sy nytt til dukkene.
    Ha ei fin uke :-)

    SvarSlett
  5. Så flink du er - det er kjempemye flott du strikker og syr:-)
    Takk for koselig kommentar i bloggen min - er i Bodø nå, og det er godt å kunne være her sammen med mamma. Selv om hun er dårlig, og innimellom lei seg, så ser jeg at hun setter pris på det.
    Ha ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  6. Hei igjen. Så hyggelig å høre at du fikk tak i boka. Nydelige dukkeklær.

    SvarSlett
  7. Det ble litt av en garderobe. Hyggelig at du fikk den boka du ønsket deg.Det finnes mange snille og hjelpsomme mennesker rundt omkring,skjønner jeg.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.