fredag 19. juni 2009

Award


Jeg har fått denne koselige awarden fra Marit på Bestemors blogg, Tusen takk!

Den skal gis videre til 8 andre bloggere. Denne gangen har jeg valgt å gi den videre til noen av de nye fine bloggene jeg kom i kontakt med i forbindelse med gaveutdelingen min. Noen av dem har jeg også besøkt tidligere.

Sølvi på Sølvi's blogg

Laila på Laila's lapper

Tovepia

Hanne på Hannes lille verden

Brit på Brit's små puslerier

Tani på Tani's solskinnskrok

Anne Lise på Sjoko quilt

Frida på Frida's lille verden

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med velfortjent award og tusen takk for at du vil gi den til meg;) Alltid hyggelig å bli satt pris på, vet du;) Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med awarden , og hjertelig takk for at du sendte den videre til meg!Du har en flott blogg og jeg titter gjerne innom igjen..God helg! Klem Tanja

    SvarSlett
  3. Tusen takk - så koselig!
    Den løperen du kjøpte var forresten aldeles nydelig!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.