torsdag 9. april 2009

Spring swap


Jeg har deltatt på en gaveutveksling som heter Spring swap. Man skulle sende tre vårlige ting, minst en håndlaget.  Jeg har jo ikke kunnet vise fram det jeg har holdt på med , men nå har min swap venn  Tracey mottatt pakken så her er det jeg har laget og sendt henne.
I have been joing the Spring Swap. You should send three spring things, at least one handmade. I could not show pictures of it before, but now has my swap friend Tracey recieved her package so here is what I made for her.
En  "vårpose" med et stitchery mønster jeg fant gratis på nettet, men som jeg ikke husker hvor jeg fant, så jeg kan desverre ikke gi æren til den som laget det. Vårstoffet inni posen var et av mine "forelske meg i et stoff" kjøp på nettet :)
A  "spring box/bag" with a stitchery pattern I found on the net but don't remember where, so I am sorry I can't give the honor for the pattern to the one who made it. The spring fabric inside is one of my "fall in love with a fabric" buying on the web. :)
Så et lite fuglehus med fugl etter Tilda mønster.
Then a little birdhouse with a bird from a Tilda pattern.
Og til slutt en av påskekyllingene mine som jeg har vist bilde av tidligere. Den er strikket og tovet etterpå.
And at last one of my easter chicks which I have showed picture of earlier. It is knitted and then felted. 

2 kommentarer:

  1. verry nice, happy easter , to you and your familie Chris

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du har gitt bort i gave. Så nydelig det broderiet var. Skulle gjerne visst hvor en kan finne slike mønster.
    Koselig påskepynt.
    Ønsker deg en fortsatt god dag :)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.