tirsdag 14. april 2009

SOKKEGARN OG BOK / SOCK YARN AND BOOK


FORSINKET BURSDAGSGAVE / BELATED BIRTHDAYGIFT

Men det har vært nesten som julaften og bursdag på en gang i dag for jeg fikk enda en pakke -  forsinket bursdagsgave  fra min amerikanske venninne Debbie. Der var det blant annet nydelig sokkegarn og en flott sokkebok. Boken forteller både om sokkens historie og har mange fine oppskrifter på sokker som er inspirert av gamle tradisjonelle sokker fra forskjellige land. Der er flere oppskrifter jeg har lyst til å prøve etterhvert. 

But it has been almost like Christmas and birthday on the same day today because I got one more package - a belated birthdaygift from my American friend Debbie. Among other nice things there was beautiful sock yarn and a very nice sock book. The book tells the history of socks and has nice patterns for socks inspired by old traditional socks from different countries.  There are many patterns I want to try.

1 kommentar:

  1. Gratulerer på etterskudd!
    Har ikke fått med meg at du har hatt bursdag....
    Forsøker jo å følge litt med på slikt på Trådsnella, men det er jo ikke hver dag jeg er inne...
    Det der garnet er nydelig i fargen altså.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.