onsdag 29. oktober 2008




STITCHER'S ANGEL

Det har skjedd mye i det siste og blitt liten tid på bloggen.  Jeg har fått bekreftet at gavene jeg   laget og sendte i forbindelse med Stitcher's Angel er motatt. Så her er bilde av det jeg laget. De ble sendt til Barbara York i Texas. 

Much has happened lately so there has not been much time to the blog. I have heard that the gifts I made and sent at the Stitcher's Angel swap have arrived. So here is a picture of what I made . They were sent to Barbara York in Texas.

HØSTVESKE

Og her er bursdagsgave som jeg laget til min venninne Debbie i USA. Hun er glad i høsten, så jeg fant ut jeg skulle lage noe som hadde med høst å gjøre. Jeg begynte med å lage to Lønneblad-blokker, og lurte på om jeg skulle lage løper eller veggbilde eller hva. Da fikk jeg inspirasjon av en veske jeg så og laget Høstveske. Sydde også en liten sminkepung i høstfarger. Og tenk, så kom pakken fram akkurat på bursdagen hennes!

And here is a birthday gift I made for my friend Debbie in USA.  She loves fall, so I wanted to make something that had to do with fall. I started to make to Maple blocks, and wondered if I should make a table runner or a wallhanging, or what . Then I got inspiration from a bag I saw and made a Fall bag. I also made a little makeup bag with fall colors. And can you believe that the gift arrived just at her birthday! 

1 kommentar:

  1. Så heldig din Engel er Det ble flott. Nydelig høst veske også. Ha en forstatt fin sy dag

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.