søndag 13. juli 2008

Og litt italiensk inspirasjon / And some Italian inspiration


På bloggen til min venn Chiara sto det link til et gratis on-line magasin, Country Dreams. Hun har laget noen prosjekter der. I dag har jeg sydd et søtt sakse-etui som hun har laget mønster til.  Det gikk greit selv om jeg heller ikke forstår et ord italiensk. Det bladet er verdt å ta en titt på. Der er også mange mønstre som er fine til  stitchery.

On the blog to my friend Chiara  was a link to a free on-line magazine, Country Dreams. She has made some projects there. Today I have made a cute  scissors case she has made pattern for. It went well even if I can't a word Italian either. That magazine is worth to look at. There is also many patterns that can be used to stitchery.

4 kommentarer:

  1. oh dear Marit, what a nice surprise!! I'm so happy you made my scissor case!!! really happy, honoured to think it arrived to Norway! My friend left for Denmark and Sweden..envy..I hope to have a nice trip too, sooner or later!
    You're expert so I think you have no problem even if you don't understand italian..it will be nice to exchange lessons in our mothertongue languages! i'd like to learn some norwegian!!
    hugs

    SvarSlett
  2. Velkommen skiltet ditt var kjempe fint Marit. Tror jeg kommer til å prøve meg på det.

    SvarSlett
  3. Marit you have been good and fast, Chiara is really a good teacher!!
    kisses
    Silva

    SvarSlett
  4. Heisann. Innom med en liten sommerklem og ønske om ei fin helg :)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.